Sånt jag tycker lite extra mycket om

Jag är en tuplanbukettsälskare. Ett långt ord. Men jag får alltid sådana längtan efter våren vibbar när jag köper hem tulpaner mitt i vintern. Fast den där ena buketten har faktiskt inte jag köpt, den där färgglada. Ville bara föreviga den på bild innan den vissnar.

Och såklart tycker jag om den nya Muminmuggen också. Tyvärr inga glasögon i den men den är fin ändå. Fin med många roliga detaljer. Jag väntar nu bara på att få köpa 70 års muggen också. Den är faktiskt riktigt fin den också.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sånt jag tycker lite extra mycket om

  1. Moa skriver:

    70-årsmuggen är riktigt fin! En av mina favoriter🙂

Kommentera

