Grattis Lova – 11 år.

Idag för 11 år sedan blev jag mamma för första gången. Jag har varit mamma i 11 år, egentligen.  Min man har varit en pappa i 11 år.  11 ÅR. Så stort… och så nära tonåren du skulle börjat bli. Så hisnande tanke att det svindlar. Vem hade du varit idag? Hur hade du varit och hur hade du sett ut? Vad hade du gillat och vad hade du inte gillat? Kanske hade du vuxit om mig nu, din korta lilla mamma på bara 1.52 cm.

Lova – fina flickan, våran ängel. Grattis på din elfte födelsedag – där någonstans. Alltid älskad, alltid saknad – aldrig någonsin glömd.

Det här inlägget postades i Tiden efter Lova. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Grattis Lova – 11 år.

  1. Ninni skriver:

    Grattis, fina Lova❤

  2. Melli skriver:

    Med fuktiga ögon, känns ju som om man känt dig i många år redan, önskar jag er alla ett stort grattis!!❤ Krama om hennes söta syskon och ha en god väntan på julen!

  3. Dolce Bambini skriver:

    Tack❤

  4. Maggan skriver:

    Grattis i efterskott fina Lova!❤

Kommentera

