En och två

Här är nu båda, på varsin arm. Jag hoppas de inte skall ”tappa” allt för mycket färg under läkningen så som damen först gjorde. För det är inte ett skönt ställe att tatuera sig på. Nästan så att man ville ”krypa ur skinnet” stundvis.  Lite som tatueraren sa, Du säger inte mycket du, med antydan om att jag verkade vara ”smärttålig”. Nåjo det är jag kanske. Bara att bita ihop då man lagt sig ned. Att man inte gör som några kunder tydligen gjort, gått med halvdragna linjer och orden stopp, sluta.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En och två

  1. Linda skriver:

    Hej!
    Följde din blogg när Lova var sjuk då min dotter insjuknande i OG. Vi genomgick behandling och har varit benfria i 3 år. Tog bort porten i samband med MR för 1 mån sedan. Igår fick vi veta att den börjat växa igen samt att hon fått en ny på vä synnerv.
    Kram
    Ska försöka komma igång med mitt bloggande igen på
    Familjenwernersson.blogg.se

Kommentera

