Herr Brisk har flyttat hit

Herr Brisk flyttade in till oss idag. In till min muminmugg samling flyttade han. Herr Brisk är årets vintermugg 2014. Och således min tredje säsongsmugg i vinterserien men den tjugoförsta i samlingen totalt. Nu är det dessutom ett bra tag sedan jag ens köpte en muminmugg så jag tyckte att jag gott kunde göra det. Så hej Herr Brisk, och Välkommen till min samling.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Herr Brisk har flyttat hit

  1. Nelly Iris skriver:

    sån himla söt mugg🙂

    • Dolce Bambini skriver:

      Ja men eller hur🙂 Jag blir helt i det blå, när nya fina muggar kommer, speciellt säsongsmuggarna brukar ofta vara fina.

  2. Moa skriver:

    Åh vad fin! Vintermuggarna är alltid så vackra. Jag hade gärna köpt fler muggar men till sist blev det fullt i köksskåpet…

  3. Kia,ängeln Simons mamma skriver:

    Hej Anna-Maria,det var längesedan jag läste din blogg.Det har hänt så mycket….såg klippet om er
    så bra det var.Känner igen mej i mycket.varken jag eller maken tog emot kurator eller psykolog hjälp liksom ni.Kanske hade vi gjort det om dom hade vår vidriga erfarenhet.kanske kanske inte.Min pappa gick bort i somras och vi har precis hjälpt vår mamma att flytta till mindre.Snart har vi röjt färdigt och deras våning är såld.Hoppas att barnen mår bra och naturligtvis även ni.Många kramar Kia

Kommentera

