Cirkus Familj

Ikväll var vi med i programmet Cirkus Familj som vi spelade in i vårvintras. Det var med spänd förväntan jag slog mig ner i soffan ikväll och så även maken.

Det var faktiskt riktigt bra klippt även om jag såklart såg lite brister hos mig själv. Tyckte jag såg sned ut i ansiktet, och vilken hemsk urringning topen fick i teve. Nå om man bortser från detta så var det ett avsnitt vi kan vara nöjda och stolta över.

Ni som inte sett programmet ikväll kan kolla på det på webben och ni hittar oss under den 24.9 i HÄR.

Och HÄR kan du läsa en artikel om oss.

Det här inlägget postades i Tiden efter Lova. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Cirkus Familj

  1. Maggan skriver:

    Det var ett tag sen jag kikade in och just idag hittade jag hit. Var ju bara tvungen att titta på programmet och jag tycker verkligen ni ska vara nöjda och stolta. Ett jättefint program om en jättefin familj.❤

    kramar till er

  2. puppsipuu skriver:

    Väldigt bra program!!! Ni ska va stolta.

  3. Sofia skriver:

    Fint program! Tack för att ni delade med er.

  4. jussi skriver:

    Fint program! Duktiga ni var allihopa! Kram!

  5. Carola skriver:

    Tittade på reprisen i går på söndag, och jag tyckte det var väldigt fint och modigt av er, det är så svårt att ens tänka på att det hemskaste kan hända. En så stor sorg och saknaden som alltid kommer att finnas i ert liv. Stora kramar till en fin familj, barnen var så ljuvliga och roliga! Lilla Lykke liknar Lova väldigt mycket.

  6. Sabina skriver:

    Vad fint och gripande program på er!!
    Lyfter hattennför att ni vågade / ville vara med i programmet och vara så öppna om en så stor och så hemsk sak ni gått igenom!
    Tack för det!

  7. Moa skriver:

    Vilket bra program, ni ska verkligen vara nöjda!

Kommentera

