Så var det augusti

Den här bloggen växer det mossa på och jag inser att vi nått augusti. Makens semester är slut på onsdag och Alvin börjar ettan följande vecka.

Men sommaren har varit bra, det har varit varmt och skönt. Vi har varit på sjön, vi har simmat, vi har grillat och vi har varit på teater och jag vann ett RockOff 9 dagars festivalpass (första priset bland 700+ tävlande) så några kvällar smet jag iväg på ”egentid” efter barnen hade somnat (pappa var såklart hemma) och lyssnade på lite artister och snackade med vänner och bekanta som roade sig mer eller mindre vilt. Jag var dock hemma i anständig tid och nykt och städad då jag valde att köra bil själv. (Fast det är jag väl alltid då jag typ inte dricker alls).

Nedan kommer några bilder från senaste tiden. Till och med att min man är med på en, det händer inte ofta.
Önskar er en fortsatt skön sommar, tills vi hörs igen.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Så var det augusti

  1. Ninni skriver:

    Fina bilder, Vilken toppensommar vi haft🙂

Kommentera

