De här med Metsola

Alltså kan man annat än älska Metsolas barnkläder, det har jag frågat förr. Jag är nog lätt insnöad på de där mjuka frottéplaggen men retrokänsla.
Nu har ju haft ännu mer outletrea så jag var ju genast där och beställde lite. Även om jag råkade ramla över lite annat på andra sidor, och bl.a på FB ropade jag in en färgglad sak förra veckan som kom idag.

Alvin hade tur och fick sig en ny Molo-lurvjacka också. De har varit ruggigt dyra i inköp för de är ju egentligen märket som kostar känns det som med Molo lite, över 60€ för en ny, men nu fick man dem för ”bara” 20€.

Har rensat ur en del ur Lykkes lådor, lagt in nytt. Nå, här kommer lite blandat som barnen har fått. Den första bilden så är de där byxorna jag visade en gång tidigare.

Den blåa klänningen är från Naperonuttu.

Det här inlägget postades i Barnkläder. Bokmärk permalänken.

Kommentera

