Baka baka liten kaka

Det känns som om jag bakat en del de senaste dagarna och har glufsat i mig i samma takt. Nåja, vi har haft gäster också som också har fått ta del av det goda.

Först ut var en After Eight cheesecake.

1ff542c46ff811e3a13f12befe090f9c_8

Sedan en chokladfudgekaka…

Och igår blev det en sorts kakor på flingor sen heter Muru. Havtornscrisp-chokladkakor. Dom var ruskigt goda…

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Baka baka liten kaka

  1. puppsipuu skriver:

    Men herrejävlar va gott d ser ut!!!!!!!!!!

    • Dolce Bambini skriver:

      Ja usch det är gott. Kalorier i mängder :-p fast jag har trampat 81 km på cykeln på 4 dagar så🙂 det kompenserar lite av chips och kakätandet över ledigheten.🙂

      • puppsipuu skriver:

        Skitbra!!! Sån maskin vill jag å ha men finns ingen plats😦

      • Dolce Bambini skriver:

        Ja egentligen har jag inte rum hemma heller, men den är inte så stor faktiskt, så kommer jag en km utan att röra mig allt för långt är det bra :-p haha, nej men det går så lätt att beta av 10 km här och 5 där, bara på en dag🙂

Kommentera

