Tryckande värme

Nu just är det tryckande varmt inne, men jag skall minsann komma ihåg det här när det är -20 i vinter och isande kyla. Underbart är kort!

Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tryckande värme

  1. werkestam skriver:

    Vi har också det galet varmt. Jag nästan längtar efter lite regn och urladdning. Ny fräsch luft liksom! 🙂

    SV: Först och främst tack så mycket för gratulationen! Elva är helt fantastisk! ❤ OCh du ska nog se att en dag står du där med tre barn i livet 🙂 Gällande snittet så är det de två första dygnen som jag tycker är värst. Sen behöver jag i stort sett ingen mer smärtlindring. Men just de där två dygnen. Sen vet jag inte om det är snittet som gör ont, jag skulle mer säga att det är eftervärkarna som knäcker mig!

    • Dolce Bambini skriver:

      Jo jag håller med om att eftervärkarna är nog värre än snittets värkar efteråt, det tyckte jag med. Det blev nog så att den smärtlindring jag tog var nästans för att mota bort eftervärkarna.

      🙂

  2. werkestam skriver:

    SV: Jag hoppas på det. Att man snart hittat en rutit som fungerar. Jag kan dock redan nu känna mig lite orolig för tiden då Mattias inte kommer att vara hemma med oss. Hur ska allt gå då, om jag redan nu tycker det är rörigt?! Men det är ju som sagt bara fyra dagar vi varit hemma 🙂

Lämna en kommentar